НОВИНИ

четвер, 30 квітня 2020 р.

Вебінар «Управління конфліктами у бібліотеках" 30.04.2020

ВГО Українська бібліотечна асоціація спільно з Goethe-Institut в Україні 30 квітня 2020 р. о 10:30 провела вебінар для членів ВГО Українська бібліотечна асоціація на тему «Управління конфліктами у бібліотеках».


images  

Однією з найважливіших сторін будь-якої професійної діяльності є повсякденне спілкування з людьми. Виникають нестандартні ситуації, які вимагають швидких, чітких, адекватних реакцій і відповідей в процесі спілкування. Все це вимагає знань і навичок спілкування з будь-якою людиною. Конфлікт - це зіткнення протилежних інтересів, думок, цілей. Управління конфліктами відкриває можливість для пошуку оптимального рішення для обох сторін.  Отож, тренерка: Галина Якушко, психологиня, тренерка Soft Skills, бізнес-тренер, має 9 років прикладної практики, на платформі дистанційного спілкування ZOOM, поділилася знаннями з сотнею учасників. Участь у вебінарі  «Управління конфліктами у бібліотеках" від Буської бібліотеки брала представник Інтернет-центру, членкиня УБА  Марія Литвин.  Онлайн-захід складався з двох частин. На прикінці другої частини слухачі мали можливість поставити запитання лектору. Далі наведено перелік питань.




From Віра Чепіжко to Everyone:  11:22 AM
Як відноситися до негативних коментарів у ФБ
From Me to Everyone:  11:24 AM
У ЯКИХ ВИПАДКАХ ДОЦІЛЬНО ЗАЛУЧАТИ 3 СТОРОНУ
From biblioteka2 to Everyone:  11:24 AM
не нагнітати конфлікт, але питання, яке не можна вирішити з керівництвом : як поступати?
From Алла Глива to Everyone:  11:24 AM
Уточнюю ситуацію: якщо читач порушує правила користування бібліотеки, бібліотекар це пояснює, але користувач не вважає це порушенням.
From Тетяна Єжова to Everyone:  11:24 AM
Як не допустити ситуації програш-програш, коли третя сторона переслідує свою маніпулятивну ціль і має виграш від зіткнення сторін? Як розпізнати управлення конфліктом з боку?
From Марина Кіріллова to Everyone:  11:25 AM
Якщо конфлікт прихований, чи має він якусь стратегію вирішення коли об'єкти конфлікту вимушені щоденно контактувати в професійному середовищі?
From Лариса to Everyone:  11:28 AM
Якщо працівник погано справляється зі своїми обов'язками, а думає, що до нього особисто керівник ставиться упереджено. На цьому постійний конфлікт
From biblioteka2 to Everyone:  11:29 AM
спасибо, так и есть

 Для покращення  слухачам було запропоновано оцінити навчальний матеріал. Кожен написав відгук. 

 

 

Богдан Литвин, інженер-бібліотекар Буської РЦБС

Немає коментарів:

Дописати коментар