вівторок, 28 листопада 2023 р.

ПОМ'ЯНИ ГОСПОДИ, ...

Сьогодні 9-ий День відходу раба Божого Богдана у вічність. Нині його душа злітає минаючи чистилище, у світлі місця прохолоди, відпочинку і спокою.

З сумом повідомляємо, що 20 листопада 2023 року на 66 році життя після важкої хвороби відійшов у Вічність 

Богдан Володимирович 

Литвин

програміст за фахом, вчитель інформатики ряду шкіл Бущини, бібліотекар-інженер,  системний  адміністратор Інтернет-центру Буської районної централізованої бібліотечної системи за проєктом  Посольства США в  Україні "Інтернет для публічних бібліотек  LEAP, LEAP-1,  LEAP-Delta,  LEAP-Connect,   LEAP-Connect-II,  LEAP-2010, від Посольства Канади за проєктом I*EARN "Створення сайтів для дітей з обмеженими можливостями", партнер низки спільних проєктів  місцевої газети "Воля народу"   ...

Слова  Пам'яті :

20 листопада на 66 році життя відійшов у вічність Богдан Литвин…Понад двадцять років він був нашим колегою по роботі - інтелектуалом, добрим фахівцем, завжди повним ідей та інноваційних рішень. Він завжди був на крок попереду… Ще в далеких 90 – их роках Богдан почав працювати над впровадженням нових інформаційних технологій в роботу публічних бібліотек, поступово та неухильно йшов до своєї амбітної мети. Вже у 1999 році Буська центральна районна бібліотека отримала грант в розмірі 1500 доларів США, за які було закуплено перше компютерне обладнання. Потім були інші конкурси та гранти. У грудні 2001 року в Буській бібліотеці офіційно відкрито Інтернет – центр. Богдан створив та адміністрував бібліотечні сайти, цікавився краєзнавством, активно й успішно працював над проектами для розвитку бібліотеки і Буської міської громади, завдяки його старанням у Буській центральній районній бібліотеці відкрито Громадський інформаційний центр, Пункт європейської інформації. Богдан опікувався збереженням  архітектурних та культурних перлин Бущини, зокрема, церкви Св.Параскеви в Буську, тісно співпрацював з ГО «Товариство Бужани». Впродовж останніх років працював над створенням та наповненням онлайн – бібліотеки Буської громади.  

На жаль, важка хвороба не дала Богдану завершити розпочаті справи. Сумуємо та розділяємо горе разом з родиною. Дякуємо Вам, Богдане Володимировичу, за плідну працю та жертовність! Світла Вам пам'ять!

                                                          Колеги – працівники Буської міської бібліотеки ім.І.Котляревського

 https://buska-crb.blogspot.com/2023/11/blog-post_22.html?fbclid=IwAR0oDRvzrmeAZZUbT8r0DifiCzj0-lgl14-JOz9CMDVerXhntiNtkkNAbLE 

 

Колектив газети "Воля народу" глибоко сумує з приводу смерті БОГДАНА  ЛИТВИНА.  Впродовж багатьох років він тісно співпрацював з газетою як дописувач та партнер спільних проєктів, а також вів електронний архів газети. Висловлюємо щирі співчуття родині покійного.

    Мир і спокій Твоїй щирій і добрій душі. Нехай ніщо не тривожить Твій вічний сон, а свята земля буде Тобі пухом.


Oxana Tymchuk https://static.xx.fbcdn.net/rsrc.php/v3/yS/r/EjIqlfFcOq7.pngпочувається розбитою.

4 д.  ·

Ви вірили в мене і відкрили світ компʼютерів для мене в кінці 90-х.

Для мене не існувало черги в компʼютерному клубі у районній бібліотеці, де було всього 3 компа для відвідувачів і Ви ним керували. Коли я туди приходила без попередження, Ви миттєво знаходили для мене місце за компʼютером або віддавали своє робоче місце. Ви привʼязали мені любов до технологій.

Кожного разу при моїй появі, де б це не було, Ви голосно говорили: йде Тимчук, велика людина. В той момент коли я ще остаточно не знала яку професію оберу і часом мене це смішило. Ви зробили фундамент для моєї професії.

Дуже дякую, що Ви були у моєму житті.

Єдине чого не встигла зробити для Вас - привезти британського прапорця з коронації.

Rip Bogdan Lytvyn

 

Sonia Engstrom

3 д.  ·

Коли я шукав когось, хто міг би мені щось розповісти про час шведки Еліс Габсбург у Буську, я натрапив на публікацію Bogdan Lytvyn Через нього я зв'язався з бібліотекою та кількома людьми в муніципалітеті, включаючи директора культури. Мені довелося побувати у палаці, де жила Аліса Габсбург, а також побачити місця та зустрітися з жителями Буська, який живив стільки мрій про майбутнє. Всі зустріли мене з розпростертими обіймами. Питання в тому, чи зустрічали мене колись з такою спекою.

Десь на задньому плані завжди був Богдан. Ми не так багато разів зустрічалися, але все одно відчувалося, що ми дивно близькі. І хотілося б тоді зробити більше, щоб підтримати цей ентузіазм і відданість місту Буськ, його історії та майбутнього, яке Богдан та всі його друзі мали і роблять досі.

Але тепер Богдана немає. Над його пам'яттю спочиває світло, яке ніколи не згасне!

Фото з Буська навесні 2017 року. Символ міста - лелека, і їм там дуже подобається, адже навколо міста багато водно-болотних угідь. Раніше Буськ називали Галицькою Венецією, оскільки багато річок  зустрілися і перетнули місто.


Існує прадавнє повір'я, що лелеки відносять в Ірій (Рай) душі померлих предків. Так на крилах птаха відлетіла душа БОГДАНА  ЛИТВИНА в небеса...

Сьогодні заслугами Присвятої Богородиці, молитвами рідні й людей доброї волі, просимо Господа очищення душі Богдана від земних страждань і прийняти її у Боже Царство, де немає болізні, ні печалі, ні зітхання, але життя безконечне.

Вічна Йому Пам'ять

 

Цей матеріал підготував БібліоХаб, ГІЦ (Громадсько інформаційний центр) спільно з ГО"ІРЦМБ" (ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ "ІНФОРМАЦІЙНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МІСТА БУСЬК") та ПЄІ (Пункт Європейської інформації) при Інтернет-центрі КЗ"Буської  публічної бібліотеки"

 

 

Немає коментарів: