неділю, 21 липня 2019 р.

Французька сторінка проекту "Візит на батьківщину предків"


6 червня 2019 року - незабутній день в Буську.  



Мене звати Жан-Марі Хруневич, і я француз за національністю, адже народився у Франції в 1959 році і зростав в асимільованій сім‘ї. Насправді ж мій батько був народженим в Буську українцем, а мати полькою. А поєднала батьків Франція. 
В червні 2018 року ми з дружиною вже приїжджали до будинку культури в Буську, і нас там дуже тепло прийняли і познайомили з музеєм його господині.


 Хоч тоді наші перші пошуки родини не увінчалися успіхом, але стаття в місцевій газеті привернула увагу наших родичів та сусідів з рідної вулиці, тому велика дяка тому, хто здогадався надрукувати цю статтю. Цього року за мудрою порадою нашої перекладачки Лілії Прусік ми з нею звернулися до місцевого відділення РАГСу, де нас чекала надзвичайно професійна та доброзичлива команда, завдяки якій ми змогли вивчити дані архівів. А знайдені документи допомогли розшукати рідну вулицю мого батька, на якій, хоч і не зберігся будинок, але сусіди і досі пам‘ятають нашу сім‘ю.  Для мене цей момент був дуже важливим та зворушливим. 
Далі ми вирушили до будинку чоловіка моєї двоюрідної сестри. Яке щастя чекало мене там! Адже ми знайшли сім’ю та розділили з нею радість зустрічі, познайомилися з Василем, його донькою та внучкою - прийом був дуже теплим.


Ми поділилися знайденою інформацією та пам’яттю про наших батьків, оглянули фото та обмінялися адресами. 

Хочу щиро подякувати всім, хто погодився говорити з нами та витратив свій час на допомогу в наших пошуках: працівникам адміністрацій, сусідам, родичам, а також Лілі та її чоловіку, без яких ці зустрічі ніколи би не відбулися.
Нам ще треба так багато зробити в цьому місті, тому ми обов‘язково повернемося, а ще повернемося насамперед для того, щоб знову побачитися з чудесними людьми, яких ми ніколи не забудемо. 
Цього разу нашим донькам Олександрі та Анні, п’ятьом внукам у Франції ми веземо прекрасні новини. Нам є що розказати про цей чудовий день, день у Буську.

Жан-Марі Хруневич

P.S.

На цій світлині з архіву Зіновії Чучман на задньому плані вгорі  - Мар'ян Хруневич ( батько Жан-Марі Хруневича і двоюрідний брат батька власниці фото). Поруч молодої мати Мар'яна Хруневича.


Немає коментарів: