пʼятницю, 2 лютого 2018 р.

Участь у V Всеукраїнському конкурсі есе "Я - європеєць"







«Я – ЄВРОПЕЙКА»



Я народилася в місті Буськ , яке знаходиться в Галичині. Моє містечко вщент змережене річками та річечками: Західний Буг, Полтва, Солотвино, Рудка та Рокитна, тому в древні часи його називали Галицькою Венецією. Місто Буськ багато років належало Польщі, а сучасна вулиця Михайла Грушевського, на якій я проживаю, колись мала назву Німецький Бік. Прапор Європейського Союзу асоціюється в мене з рідною вулицею, адже він завжди майорить  на стіні Народного Дому, який   знаходиться на моїй вулиці.
Але не лише  історичні факти і символи ЄС роблять Буськ європейським містом. Тут живе дуже багато талановитих людей , які прагнуть всебічно розвивати місто! Велику лепту для євророзвитку  робить   Пункт Європейської Інформації (ПЄІ). Завдяки його працівникам я дізналася багато нового про Європу і про те, наскільки тісно вона співпрацює з Україною та  навіть з Буськом. Я з радістю долучилася до роботи нашого ПЄІ.
Дуже люблю вивчати іноземні мови. У 2017 мені поталанило бути перекладачем для представниці шведського університету у Львові – Соні Енгстром https://youtu.be/qwuz5WXij3s
А навесні я була гідом для французького архітектора-історика Нільса Анкаркроне, родича володарки буського палацу Бадені
Влітку провела екскурсію для Надії Мигаль, рідної сестри моєї землячки, всесвітньо відомої співачки Іванки Мигаль. І все завдяки ПЄІ, який організував усі ці події!
Також я дуже хочу, щоб моє містечко відвідувало більше туристів, тому знялась у відеоролику «Let me introduce the Busk»
У ньому розповіла про історичне минуле Буська англійською.
Дуже радісною для всіх жителів мого міста стала новина про угоду Буська і литовського міста Пренай.
Я беру участь у цьому конкурсі , щоб популяризувати місто Буськ і здійснити мою мрію – відвідати європейську країну.


Анастасія Гачкевич





Немає коментарів: