четвер, 3 вересня 2020 р.

Фонд бібліотеки поповнився новими світлинами

 У гарячі серпневі дні, під час пом'якшення карантину, до Інтернет-центру Буської бібліотеки завітав науковий співробітник Інституту Кібернетики ім.В.М. Глушкова Володимир Іванович Отенко. 

 

 Ним та його рідним братом донині гордиться Буська ЗОШ № 1 

Представник славної лікарської родини подарував скан-копії негативів кількох унікальних світлин 

 

 

 Кадри високої якості з сімейного архіву Отенків скановані з плівки, свідчать про те, що благоустрій нашого міста тривав завжди

 

Фотовкраплення п'ятдесятирічної давності у відеосюжеті про сьогодення Буського парку 

 

 

Наш гість передав також колекцію старих світлин будівництва Буської лікарні.

 

 

 

Бібліотечний Інтернет- центр впродовж 14 років веде 2 краєзнавчі сайти ВИДАТНІ ЛЮДИ БУЗЕЧЧИНИ та  Архітектурні пам'ятки Надбужжя  на яких є безліч фотографій різних періодів існування Буська, але там бракує саме фотографій радянського періоду. Адже це одна з сторінок нащої історії, якої неможливо викреслити з життя Буська. Ми щиро вдячні В.І.Отенку за надані фотоматеріали й надіємось на подальшу співпрацю.

 

РЕДКОЛЕГІЯ БЛОГУ

 

P.S.

Радянський період життєдіяльності Буська. Фотофакти та інші документи 

 

1 коментар:

Kjerstin Lis сказав...

ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .