понеділок, 15 січня 2024 р.

Подяка

 

Всім, всім, всім ...  моя глибока родинно-батьківська подяка за привітання та щиросердечні побажання з нагоди 90-річними уродинами.

Подяка тим, хто вітав мене за урочистим сімейним столом, через мобілку та смартфон, електронні та друковані ЗМІ. Особлива подяка дружині, дітям, внукам і правнукам, БібліоХабу Буської громади та колективу газети "Воля народу", її невтомному редактору Миколі Іванціву, всім хто вітав мене з Буська, Олеська, Задвір'я, з Нового Милятина, з далекої Канади і близького Львова, Лопатина та Вузлового.

Ваші зворушливі, щиросердечні слова надихають мене на більш плідну працю в ім'я Бога та України.

У цю радісну хвилину хочу і Вам і Вашим родинам побажати великого людського щастя, мирного неба, міцного здоров'я і Божого благословення на многії, многії, многії літа!

    З глибокою повагою і шаною до всіх Вас Адам Тарновський 


Читайте також
 

 

Немає коментарів: