середу, 25 березня 2015 р.

З КОГОРТИ ВЕЛИКИХ УКРАЇНЦІВ




25 березня  виповнюється 16 років з часу трагічної загибелі Великого українця, Національного Героя, журналіста та політв’язня В’ячеслава Чорновола. Сьогодні нам так не вистачає його рішучості, його неймовірної енергії, його професіоналізму! Вячеслав Чорновіл  був сильною та непідкупною особистістю. Він усе своє життя присвятив пробудженню українського національного духу, усі свої сили поклав на вівтар боротьби за незалежність. Патріот сплатив дорогу ціну за цю боротьбу – понад 20 років численних судових переслідувань, тюрем та таборів суворого режиму.  Та позиція його була чіткою. «Якби мене запитали, чи жалкую я про те, як склалося моє життя, про відсиджені 15 років, я б відповів: анітрохи…І якби довелося починати все спочатку та вибирати, я б обрав життя, яке прожив», - так стверджував Чорновіл. У Буській районній бібліотеці ім.І.Котляревського  бібліотекарі розгорнули книжкову виставку – персоналію «З когорти Великих українців», присвячену славному синові свого народу.




Л.Вовк, зав. методично – бібліографічного відділу Буської ЦРБ

Немає коментарів: