понеділок, 2 березня 2015 р.

Oдин день роботи Інтернет-центру

2 березня 2015 р., понеділок. Фотографую учасників виробничої наради. Я - фотограф.


Працюю з електронною поштою, власне кажучи, веду цей блог. Я - блогер.


Після екскурсії музеями мешканець Буська Анатолій Антонович  Пеліховський  переглядає в Інтернет-центрі сайт "Архітектурні пам'ятки Надбужжя". Працюю з краєзнавчими сайтами. Я - адміністратор.


Користувачі Даниїла Паньків та Даниїла Гроховська  шукають  інформацію з питань одержання Карти Поляка та прав переселених осіб (операція Вісла), Успішно працює ГІЦ.


У читальному залі допомагаємо читачці налаштувати новенький смартфон.


Ура! Є WI-FI у читальному залі!


Ось - результати пошуку Wi-Fi на моніторі LENOVO у читальному залі Буської ЦРБ.

А це - мобілка SAMSUNG користувача Інтернет-центру, Романа Чигира, упіймала бібліотечний Wi-Fi на вул,Грушевського (Німецький Бік 0). Я - технічний консультант.

Беру участь у конкурсі мікропроектів Посольства Німеччини. Під час обідньої перерви фотографую старий міст, збудований полоненими німцями у 1945 році.


Колишній журналіст і постійний дописувач наших краєзнавчих сайтів, Адам Іванович Тарнавський редагує свою публікацію "Люби і знай Бузецький край". Надаю послугу ГІЦу


У пошуках кращої долі - заробітчанки ПНР. Надія Левко та Дарія Ковальчук із Сторонибаб, завітали у Інтернет-центр з проханням, надати консультації по створенні електронної скриньки для подальшої реєстрації на сайті http://www.polandvisa-ukraine.com Я консультант ГІЦу

А ще ...


Марія Литвин, методист Буської ЦРБ

Немає коментарів: