вівторок, 27 січня 2015 р.

Нові конкурси


Українська бібліотечна асоціація у партнерстві з Фундацією Дарини Жолдак , Форумом видавців та «Новою поштою» оголошує про старт нового соціального проекту на 2015 рік 

«100 тисяч книжок для сільських бібліотек».

МЕТА ПРОЕКТУ: оновлення фондів сільських бібліотек.

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: Збір художньої й навчальної дитячої літератури (видання 2000–2014 років випуску) у школах і дитсадках міст України. Зібрані книги будуть передані до сільських бібліотек.

Для реалізації проекту УБА шукає активні районні ЦБС (якщо місто є районним центром) та  обласні універсальні наукові бібліотеки (якщо місто є обласним центром), які мають бажання стати координаторами проекту у своєму регіоні та зібрати книги для сільських бібліотек, які їм підпорядковані.

У кожному місті-учасникові проекту працюватиме одна бібліотека, а в ній за проект відповідатиме один  співробітник. Умови співпраці – волонтерські, однак 15 % зібраних книг залишаються у бібліотеці, що є координатором проекту в цьому місті.

Для того, аби взяти участь у проекті та стати координатором, необхідно заповнити реєстраційну форму.

Термін подання заявок – до 6 лютого 2015 р.

Важливо! Обов’язки, які беруть на себе бібліотеки-координатори проекту:

1. Подати лист до районного відділу освіти свого міста з проханням отримати дозвіл на збір книг для сільських бібліотек у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах (школи й дитсадки), які підпорядковані цим відділам освіти. Листи надають представники УБА та Фундації Дарини Жолдак. Кожен координатор проекту формує перелік шкіл і дитсадків міста, у яких проходитиме збір книг (з адресами).

2. Визначитися з тим, для яких сільських бібліотек буде організований збір книг. Принцип такий:

• центральна районна бібліотека збирає книги для сільських бібліотек-філій, що їй підпорядковані (за умови, що місто є районним центром), а також для тих сільських бібліотек-філій, які розташовані найближче і підпорядковуються центральним районним бібліотекам у селищах – не містах;

• обласна універсальна наукова бібліотека, може збирати книги для будь-яких сільських бібліотек області, попередньо узгодивши свої наміри з центральними районними бібліотеками та сільськими бібліотеками області, аби максимальна кількість останніх отримала книги.

Отже, кожен координатор проекту формує перелік сільських бібліотек, куди зібрані книги будуть передані (з адресами найближчих до цих бібліотек відділень «Нової пошти»).

Координатор проекту надсилає згадані списки у Виконавчий офіс УБА та відповідальній особі від Фундації Дарини Жолдак для передачі списків представникам «Нової пошти».

Надалі механізм реалізації проекту такий:

Координатори проекту зв'язуються із керівництвом шкіл та дитсадків, які зголосилися взяти участь у зборі книг, і просять повідомити вчителів, батьків, учнів про акцію. Окрім цього, координатори звертаються до інших бібліотек міста з проханням поширити серед їхніх читачів інформацію про збір книг. Фундація Дарини Жолдак готує макет афіш з описом акції та друкує їх. «Нова пошта» фінансує виготовлення спеціальних коробок для збору книг. Координатор проекту отримує коробки разом із афішами у відділенні «Нової пошти» свого міста та передає їх до шкіл і дитсадків, де проходитиме збір книг.

9 березня 2015 року – старт акції в усіх школах та дитсадках, які зголосилися взяти участь.

22-25 березня 2015 року – завершення збору книжок. Співробітники «Нової пошти» забирають книжки зі шкіл та дитсадків і доставляють їх до опорного пункту збору: центральної бібліотеки районної централізованої бібліотечної системи чи обласної універсальної наукової бібліотеки. В опорних пунктах збору проходить сортування й пакування книжок. Працівники сільських бібліотек зможуть долучитися до цього процесу, аби відібрати саме ті книги, які потрібні їм.

Співробітники «Нової пошти» доставляють відсортовані коробки із книгами до відділень у селах, які брали участь в акції, або до відділень, розташованих у найближчих до цього села населених пунктах (якщо у самому селі відділення «Нової пошти» немає).

Працівники сільських бібліотек забирають передані книги з цих відділень «Нової пошти».

2 квітня 2015 року – Всесвітній день дитячої книги.  Усі сільські бібліотеки, що беруть участь у проекті,  отримують книжки.

Презентація результатів проекту відбудеться під час «Книжкового Арсеналу» в Києві, який пройде 24–28 квітня 2015 року. Бібліотека-учасник проекту, яка збере найбільшу кількість книг, зможе відвідати «Книжковий Арсенал» за фінансової підтримки Фундації Дарини Жолдак та поділитися своїм досвідом участі в проекті.

Проект реалізується в межах проекту УБА «Читай! Формат не має значення!», одним із завдань якого є поповнення фондів бібліотек.


Контактна особа: Оксана Бояринова


Фонд «Монсанто» розпочав черговий конкурс соціальних проектів для сільських громад

14.01.2015

Фонд «Монсанто» оголосив про початок чергового раунду прийому пропозицій соціальних проектів для сільських громад від громадських організацій, що триватиме з 1 січня до 28 лютого 2015 року.

В Україні Фонд «Монсанто» приймає пропозиції проектів для надання грантів за такими напрямами:

  • Надання базової освітньої підтримки, спрямованої на покращення освіти в аграрних громадах, в тому числі за рахунок підтримки шкіл, бібліотек, наукових центрів, навчальних програм для фермерів та академічних програм, які збагачують чи доповнюють шкільні програми.

  • Забезпечення критичних потреб громад за рахунок розвитку продовольчої безпеки, санітарії, доступу до чистої води, громадської безпеки та різноманітних інших місцевих потреб.

Фонд приймає заявки з 1 січня до 28 лютого 2015 року. Щоб отримати запрошення для подання заявки, потрібно через форму, яка розміщена на сайті Фонду "Монсанто", надіслати опис організації та короткий опис проекту англійською мовою. Якщо Фонд «Монсанто» буде зацікавлений підтримати проект, його представник надасть код запрошення. Усі грантові заявки та усі необхідні документи подаються онлайн та повинні бути перекладені англійською мовою.

Мінімальний розмір гранту, що може бути наданий – 25 тис. доларів США. Проекти не повинні мати жодного зв’язку з комерційною діяльністю компанії «Монсанто». Проектна діяльність може бути розрахована як на 12 місяців, так і на кілька років. Організації-заявники повинні бути зареєстровані принаймні за два роки перед поданням заявки. Заявники повинні надати підтвердження проведення нещодавнього зовнішнього аудиту фінансів організації за стандартами, прийнятими у США.

Додаткову інформацію про міжнародні гранти Фонду «Монсанто» можна отримати на сайті Фонду.

Редколегія блогу

Немає коментарів: